REKLAMA

Polska Encyklopedia o Harrym Potterze

wtorek, 4 marca 2008

Książe Półkrwi bez Ralpha!

Promując swój nowy film, "In Bruges", Ralph Fiennes udziela wielu wywiadów. W jednym z nich, poruszony został temat roli Lorda Voldemorta, którą Ralph odtwarzał w Czarze Ognia i Zakonie Feniksa. Wiemy już, że nie zobaczymy Ralpha w szóstym filmie, "Harry Potter i Książe Półkrwi". Fragmenty wywiadu, związane z Harrym Potterem znajdziecie poniżej, zaś cały wywiad w oryginale możecie przeczytać tutaj.Zobaczymy cię w Księciu Półkrwi?Zdjęcia do tego filmu właśnie trwają, nie, mnie tam nie ma.Więc gra tylko twój siostrzeniec...Mój siostrzeniec gra, myślę, że tylko w kilku scenach, młodszego Voldemorta. Większość scen z przeszłości Voldemorta zostanie zagrana przez innego, trochę starszego aktora [Frank Dilane].A podpisałeś już kontrakt na udział w ostatnim filmie?Nie, jeszcze nie.Zabawnie było oglądać siebie, syczącego w dwóch filmach, w których wystąpiłeś?Tak, szczególnie podobał mi się pierwszy z nich. Myślę, że w drugim Voldemort znajduje się bardziej w głowie Harry'ego, podczas gdy w pierwszym, pod reżyserią Mike'a Newella, stworzyliśmy fantastyczną scenę jego odrodzenia na cmentarzu, granie w niej było świetne. Kiedy poszedłem na premierę, rzeczywiście poczułem niesamowity charakter tego wszystkiego.

Brak komentarzy:


Gada teraz: