REKLAMA

Polska Encyklopedia o Harrym Potterze

sobota, 16 lutego 2008

Emma wyjaśnia

Emma napisała na swojej stronie tak.


Szczęśliwych Walentynek!Mijający tydzień jest tygodniem mody. I chociaż w ciągu dnia pracuję na planie filmowym, udało mi się pójść na przyjęcie Burberry i Vanity Fair, które odbyło się w Galerii Narodowej. Zaprezentowane tam fotografie były bardzo piękne, dlatego byłam bardzo szczęśliwa, gdy otrzymałam album ze wszystkimi zdjęciami.Poznałam Christophera Bailey'a (projektanta), co było niesamowite. Poznałam tam również Johny'ego Borrella (który obecnie pozuje dla Burberry) z którym wspólnie jedną taksówką pojechaliśmy do PPQ. Nigdy wcześniej go nie spotkałam, więc było to dla mnie niezwykłe przezycie, gdyż jestem fanką zespołu Razorlight. Jednak na rany boskie, od tej pory muszę uważać obok kogo staję. Może powinnam stanąć obok Orlando Blooma, żeby zaczęto mówić, że chodzimy razem na randki. Mam nadzieję, że u was wszystko dobrze.Emma.

Brak komentarzy:


Gada teraz: